Ben Bir Kediyim

Ben Bir Kediyim

18 Ocak 2011 Salı

BİLDİĞİN KADINLARDAN DEĞİLİM..

Bildiğin Kadınlardan Değilim!
Naz yapmayı ömrüm boyunca öğrenemedim. Kadının hası naz yapar. Bana zaman zaman komik gelir ama kadında iyi durur laf aramızda. Bir türlü üstüme giyemediğim bir elbise gibidir naz benim. Sahte bir edayla yapıldığında, dışarıdan ne kadar avam durduğunu bildiğimden, hiç denemedim.

Kendi işimi kendim hallederim. Tırnağım varsa başımı kaşırım. Ampul de takarım, eve telefon hattı da çekerim. Kavanoz kapağı açmanın bin bir yolunu bilirim. Matkapla duvar delebilir, modüler mobilyaları kendim birleştirebilirim.

Çalışır kazanırım, kimseden medet ummam. Kiramı da öderim, faturamı da, haftada bir gidip sevgiliye sulanmam. Tek taşı da severim, tek bir dal çiçeği de; etiketine bakmam hediyenin. Altın alsan, ertesi gün gidip kuyumcudan fiyatını sormam. Gönlünün gramına bakarım kaç külçe eder diye; gerisi bana nafile!

Elbise değiştirir gibi sevgili değiştiremem. Her gidenin ve her gelenin ruhumdan çalacaklarını bilirim. Biten aşklarımı değerli kılarım, yaşadıklarımdan gurur duyarım. Aşkı yaşadığım gibi yaşarım ayrılığın acısını. Çivi çiviyi sökmez bende, çekici olmayan çivinin işe yaramayacağını bilirim.

Gün içinde yüz kere aramam. Sürekli mesaj atıp, cevap verecek misin diye bakamam. Yaşım 30’a yaklaşırken, çocuklar gibi detektifçilik oynayamam. İhanette dayanamam ama cebini de karıştırmam. O kadar güvenmiyorsam, ayrılırım. Bir daha da dönüp bakmam.

Bildiğin kadınlardan değilim, yüreğim yorgun benim. Barını da, cazını da, çok önceleri yeterince gezdim. Her gece sokaklarda dolaşamam. Huzur ararım aşkın içinde, şehvetini de, tutkusunu da başka türlü tadarım.

Saçma kıskançlıklar yapamam. Zor kadını oynayıp, dürüstlükten şaşamam. Aklımdaki dilimdedir; derdim varsa konuşarak çözerim. Kelimelerim değerlidir, boş yere çene çalamam.

Adam olana adam gibi davranırım. Namertle vakit harcayamam. Sen düşersen tekme atmam; ya senle düşerim, ya kaldırırım, arkamı dönüp kaçamam.

Ben senin bildiğin kadınlardan değilim. İstediğin oyunsa, ben onları çoktan unuttum, oynayamam. Bir aşkı tanırım ve yaşarım doludizgin, bir de sevene sahip çıkarım. Saygı duyarım her yaşama ama taşıyamayacaksan seni de adama diye koluma takamam.

Yaşam yolunda seferiyim. Haritamı kendim çizerim. Katılacaksan yolculuğuma ne ala, seni her şeyimle severim. Aklım erkek gibi çalışır, kalbim kadın benim. Başaramayacaksan hiç yolumda durma; ben senin bildiğin kadınlardan değilim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder